NÅGRA ORD...
Man beräknar att 80 procent av allt som publiceras och konsumeras på nätet år 2020 kommer vara digital video.
Totalt sett ser man en kraftig ökning i antalet människor som tittar på online TV och rörlig media på nätet. Ungefär 9 av 10 så kallade "millenials" är inne på Youtube veckovis eller dagligen. För företag gäller det att inte tappa fästet och halka efter i utvecklingen utan avsätta strategier och ansträngning riktat till nätmedia. Privatpersoner ägnar mer och mer tid på sociala medier då synlighet är ett ledord i dagens samhälle. Kameror, i alla dess former, är något man återfinner i nästan alla hushåll. Men har alla koll på vad man faktiskt kan göra med sitt material och hur man kan presentera det?
På CheeeZ Media Productions jobbar vi med både nyskapande och redigerande av befintligt material. Har du en egen idé för att profilera ditt företag eller produkt? Önskar du ha ett bollplank för att se vad som skulle kunna gå att göra? Är ditt svar ja, tveka inte att kontakta oss!
Vi ser efter behovet av att kunna göra något visuellt vackert, samtidigt som du inte behöver betala skjortan för det.
SYNLIGHET SKAPAR MÖJLIGHET
Jag

Erik
Östlund
Levnadsglad värmlänning som bor i Karlstad. Född och uppvuxen i Sunne och tidigare varit idrottsaktiv inom både ishockey och fotboll.
Alltid tyckt om film och bild och spelade mycket teater när jag var yngre. Älskar att resa och med min kamera upptäcka nya platser och kulturer. Bergsbestigare, på hobbynivå, som varit på expeditioner till Mount Kinabalu ( Borneo ), Kilimanjaro ( Tanzania ) och Island Peak ( Imja Tse, Nepal ).